Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4061
Title: Despedida al cliente, atención de reclamos y tareas complementarias
Authors: Lozano, Guillermo
Issue Date: 1983
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Senafad. Ventas de mostrador; 11
Keywords : Vendedores y arte de vender
Ventas comerciales
Análisis de mercadeo
Comercio
Comportamiento del consumidor
Abstract: Unit 11 of the occupational module "counter sales" which describes how to achieve customer satisfaction through recommendations to dismiss the client, rules for the care of complaints and information and surveillance
Abstract: Unidad 11 del módulo ocupacional “ventas de mostrador” en la que se describe cómo conseguir la satisfacción de cliente mediante recomendaciones para despedir al cliente, normas para la atención de reclamos y labores de información y vigilancia
URI: https://hdl.handle.net/11404/4061
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
unidad_11_despedida_cliente_atencion_reclamos_tareas.PDF1.56 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons