Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/6355
Title: Orientaciones para el diseño y procedimientos de la formación profesional integral en el SENA
Authors: Lara, Gabriel
Tarquino, Carlos
González, Bernardo
Avella, Jorge
Martínez R., Jorge
Pedagogic Asesor: Galeano Ramírez, Alberto
Issue Date: 1983
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje. SENA
Keywords : Formación profesional
Desarrollo curricular
Educación -- Aspectos económicos
Abstract: The document presents the government policies that influence professional training, develops the concept of comprehensive professional training, exposes the strategic design model that includes the technical-pedagogical aspects, some already in use in the entity and others new to implement.
Abstract: El documento presenta las políticas gubernamentales que influyen en la formación profesional, desarrolla el concepto de formación profesional integral, expone el modelo de diseño estratégico que recoge los aspectos técnico-pedagógicos, algunos ya en uso en la entidad y otros nuevos para implementar.
URI: https://hdl.handle.net/11404/6355
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
orientaciones_diseño_procedimientos_formacion_profesional_integral.pdf7.9 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons