Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/2645
Title: La formación en contextos interculturales : lecciones aprendidas en diversos países
Authors: Persoon, Gerard
Minter, Tessa
Ke, Wen-Li
Others Colaborators: Van der Hammen, María Clara
Frieri, Sandra
Zamora, Norma Constanza
Navarrete, María Patricia
García, Mauricio
Fernández, Javier
Pinilla, Daniela
Issue Date: 2012
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Convenio SENA-Tropenbos. Formación en Gestión Ambiental y Cadenas productivas sostenibles
Keywords : Educación intercultural
Educación indígena
Sistemas de enseñanza
Planificación curricular
Abstract: The work developed in the SENA-Tropenbos agreement is described as part of the series "Training in Environmental Management and Sustainable Productive Chains" in which the causes of the educational gap that exists between indigenous and Afro-Colombian students are explained, experiences are compiled and a survey of elements for the implementation of a training program by SENA-Tropenbos projects is presented
Abstract: Se describe el trabajo desarrollado en el convenio SENA-Tropenbos que hace parte de la serie “formación en Gestión Ambiental y Cadenas Productivas Sostenibles” en el que se explican las causas de la brecha educativa que existe entre estudiantes indígenas y afrocolombianos, se compilan experiencias y se presenta un sondeo de elementos para implementación de un programa de formación por proyectos del SENA-Tropenbos
URI: https://hdl.handle.net/11404/2645
ISBN: 9789589365212
Appears in Collections:Libros

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
La_formación_en_contextos_interculturales.pdf4.31 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.