Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/987
Title: Promoción, publicidad y propagada
Authors: Romero Mendoza, José Cristo
Issue Date: 1977
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Mercadotecnia hotelera; 8
Keywords : Administración hotelera
Análisis de mercadeo
Mercadeo
Técnicas de ventas
Abstract: Unit 8 of the hotel marketing series, which defines, differentiates and explains the techniques applicable to the concepts of advertising, advertising, publicity, promotion, advertising and promotion in hotel and gastronomic establishments
Abstract: Unidad 8 de la serie mercadotecnia hotelera, en la que se definen, diferencian y se explican las técnicas aplicables a los conceptos de propaganda, publicidad, publicista, promoción, propaganda y promoción en establecimientos hoteleros y gastronómicos
URI: https://hdl.handle.net/11404/987
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
unidad8_promocion_publicidad_propagada.pdf20.34 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons