Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/986
Title: Organización y función del departamento de mercadotecnia
Authors: Romero Mendoza, José Cristo
Issue Date: 1977
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Mercadotecnia hotelera; 7
Keywords : Administración hotelera
Análisis de mercadeo
Mercadeo
Abstract: Unit 7 of the hotel marketing series, which describes the organization of the marketing department in a hotel or restaurant and the functions of the staff of each section or department
Abstract: Unidad 7 de la serie mercadotecnia hotelera, en la que se describe la organización del departamento de mercadotecnia en un establecimiento hotelero o gastronómico y las funciones del personal de cada sección o departamento
URI: https://hdl.handle.net/11404/986
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
unidad7_org_funcion_dto_mercadotecnia.pdf18.41 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons