Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/985
Title: El plan de mercadotecnia
Other Titles: Tercera Parte
Authors: Romero Mendoza, José Cristo
Issue Date: 1977
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Mercadotecnia hotelera; 6
Keywords : Administración de empresas
Administración hotelera
Análisis de mercadeo
Planificación financiera
Abstract: Unit 6 of the hotel marketing series, which describes how to prepare the budget plan for costs and expenses and the declaration of operations and feasibility of each of the departments of a hotel and gastronomic establishment
Abstract: Unidad 6 de la serie mercadotecnia hotelera, en la que se describe como elaborar el plan de presupuesto de costos y gastos y la declaración de operaciones y de factibilidad de cada uno de los departamentos de un establecimiento hotelero y gastronómico
URI: https://hdl.handle.net/11404/985
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
unidad6_plan_mercadotecnia_parte3.pdf11.24 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons