Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/984
Title: El plan de mercadotecnia
Other Titles: Segunda Parte
Authors: Romero Mendoza, José Cristo
Issue Date: 1977
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Mercadotecnia hotelera; 5
Keywords : Administración de empresas
Análisis de mercadeo
Administración hotelera
Abstract: Unit 5 of the hotel marketing series, which studies the maintenance plan, projection of operations, project costs and financial plan for a hotel, restaurant or similar establishment
Abstract: Unidad 5 de la serie mercadotecnia hotelera, en la que se estudia el plan de mantenimiento, proyección de operaciones, costos del proyecto y plan financiero para un hotel, restaurante o establecimiento parecido
URI: https://hdl.handle.net/11404/984
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
unidad5_plan_mercadotecnia_parte2.pdf12.72 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons