Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/983
Title: El plan de mercadotecnia
Other Titles: Primera Parte
Authors: Romero Mendoza, José Cristo
Issue Date: 1977
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Mercadotecnia hotelera; 4
Keywords : Administración hotelera
Análisis de mercadeo
Mercadeo de servicio
Abstract: Unit 4 of the hotel marketing series, which describes how to summarize some factors of the product, whether hotel restaurant or a similar installation with the marketing plan and make a correct market study
Abstract: Unidad 4 de la serie mercadotecnia hotelera, en la que se describe como compendiar algunos factores del producto ya sea hotel restaurante o una instalación parecida con el plan de mercadotecnia y hacer un correcto estudio de mercado
URI: https://hdl.handle.net/11404/983
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
unidad4_plan_mercadotecnia_parte1.pdf15.76 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons