Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/847
Title: Cómo conservar sus clientes. Cómo conseguir nuevos clientes
Authors: Asproin ltda
Issue Date: 1988
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Administración de tiendas. Mercadeo. Clientes; 1
Keywords : Mercadeo
Servicio al cliente
Administración de ventas
Lealtad del consumidor
Abstract: Primer on marketing in which the issue of customers is addressed, the problems that most affect the maintenance and expansion of the clientele in stores and guidelines to retain and get new customers.
Abstract: Cartilla sobre mercadeo en la que se aborda el tema de los clientes, los problemas que más afectan al mantenimiento y a la ampliación de la clientela en las tiendas y pautas para conservar y conseguir nuevos clientes.
URI: https://hdl.handle.net/11404/847
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
como_conservar_clientes.pdf4.58 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons