Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/694
Title: Fijación del precio al producto
Authors: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Issue Date: 1990
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Colección PMUR. La empresa asociativa; 5
Keywords : Asociaciones - Finanzas
Administración de cooperativas
Comercio
Precios de productos básicos
Abstract: The document describes marketing area concepts associated with the pricing of products that must be taken into account in the management of the associative company, describes the importance of the product as a marketing tool, process to determine the pricing, price minimum sales, maximum sales price and definition of pricing policies in the associative Company.
Abstract: El documento describe conceptos del área de mercadeo asociados a la fijación de precios a los productos que se deben tener en cuenta en la gestión de la empresa asociativa, describe la importancia del producto como instrumento de mercadeo, proceso para determinar la fijación de precios, precio mínimo de venta, precio máximo de venta y definición de políticas de precios en la empresa asociativa.
URI: https://hdl.handle.net/11404/694
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vol5_fijacion_precio.pdf19.58 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons