Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/5596
Title: El precio
Authors: Céspedes Sáenz, Alberto
Pedagogic Asesor: Peñaranda Latorre, Mario
Gómez, Gutnar
Issue Date: 1984
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Fundamentos de marketing;4
Keywords : Control de precios
Mercadeo
Ventas
Abstract: Unit 4 of the instructional module “Fundamentals of marketing” in which theoretical aspects of the price, its importance, pricing and application of discounts and rebates are defined.
Abstract: Unidad 4 del módulo instruccional “Fundamentos de marketing” en la que se definen aspectos teóricos del precio, su importancia, fijación de precios y aplicación de descuentos y rebajas.
URI: https://hdl.handle.net/11404/5596
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fundamentos_marketing_precio.pdf10.43 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons