Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/5439
Title: Fundamentos de mercadotecnia
Authors: Lozano, Guillermo
Others Colaborators: Acuña Ortiz, Saul
Pedagogic Asesor: Hidalgo G., Julio
Urbina de Gómez, Ligia
Issue Date: 1984
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Senafad. Comercio. Vendedor externo. Técnicas de comercialización;1
Keywords : Mercadeo
Administración de mercadeo
Mercados
Abstract: First booklet of the module "External seller-marketing techniques" which describes basic concepts and fundamentals of marketing and its application to companies.
Abstract: Primera cartilla del módulo “Vendedor externo-técnicas de comercialización” en la que se describen conceptos y fundamentos básicos de mercadotecnia y su aplicación a las empresas.
URI: https://hdl.handle.net/11404/5439
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tecnicas_de_comercializacion_1.PDF5.77 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons