Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4950
Title: Especialización en mercadotecnia (Ventas). Partes I – 2
metadata.dc.contributor.corpauthor: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Issue Date: 1969
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Especialización en mercadotecnia (Ventas);1-2
Keywords : Mercadeo
Análisis de mercadeo
Comercio
Técnicas de ventas
Abstract: The document contains 2 units of the series "Specialization in Marketing (Sales)" in which are described generalities associated with sales management, selection, training, remuneration and sales management, marketing techniques, work organization and after sales as well as applicable specific cases
Abstract: El documento contiene 2 unidades de la serie “Especialización en mercadotecnia (Ventas)” en la que se describen generalidades asociadas a la administración de ventas, selección, formación, remuneración y administración de vendedores, técnicas de mercadeo, organización del trabajo y postventa así como casos concretos aplicables
URI: https://hdl.handle.net/11404/4950
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esp_mercadotecnia_parte1-2.pdf41.45 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons