Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4878
Title: Investigación de mercados
Authors: Lozano, Guillermo
Others Colaborators: Urbina de Gómez, Ligia
Acuña Ortiz, Saúl
Pedagogic Asesor: Hidalgo, Julio
Issue Date: 1984
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Senafad. Vendedor Externo – Técnicas de Comercialización;2
Keywords : Mercados
Administración de ventas
Análisis de mercadeo
Mercadeo-Investigaciones
Abstract: Unit 2 of the occupational module "external vendor-Marketing techniques" in which it is studied what is market research, types of research, methods used and research process
Abstract: Unidad 2 del módulo ocupacional “vendedor externo-Técnicas de comercialización” en la que se estudia que es la investigación de mercados, tipos de investigación, métodos utilizados y proceso de la investigación
URI: https://hdl.handle.net/11404/4878
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8053_tecnicas_comercializacion_investigacion_mercados_unidad2.pdf2.36 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons