Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4858
Title: Perspectiva
Authors: Uriza, Clara
Urbina de Gómez, Liga
Issue Date: 1983
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Senafad. Exhibición comercial. Planeación de la exhibición;2
Keywords : Comercio
Técnicas de ventas
Mercadeo
Promoción de ventas
Abstract: Unit 2 of the instructional module "exhibition planning" in which elements of the perspective, the advertising force and the setting are shown, such as raising a plan a scale and in the perspective of the exhibition place, determining the force of sale of the product to exhibit and choose the most appropriate scenario for it
Abstract: Unidad 2 del módulo instruccional “planeación de la exhibición” en la que se describen elementos de perspectiva, fuerza publicitaria y ambientación, como levantar un plano a escala y en perspectiva del lugar de exhibición, determinar cuál es la fuerza de venta del producto a exhibir y escoger el escenario más adecuado para ello
URI: https://hdl.handle.net/11404/4858
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5846_exhibicion_comercial_perspectiva.pdf1.57 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons