Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4836
Title: Desarrollo comercial del producto
Authors: Lozano, Guillermo
Others Colaborators: Urbina de Gómez, Ligia
Acuña Ortiz, Saúl
Pedagogic Asesor: Hidalgo, Júlio
Issue Date: 1984
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Senafad. Vendedor externo - Técnicas de comercialización;3
Keywords : Comercio
Mercadeo
Planificación del mercadeo
Abstract: Unit 3 of the occupational module "External vendor - Marketing techniques" in which the commercial development of the product, competitive conditions and more favorable distribution channels for marketing are described
Abstract: Unidad 3 del módulo ocupacional “Vendedor externo – Técnicas de comercialización” en la que se describe el desarrollo comercial del producto, condiciones competitivas y canales de distribución más favorables para la comercialización
URI: https://hdl.handle.net/11404/4836
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1671_desarrollo_comercial_producto_unidad3.pdf13.71 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons