Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4821
Title: Considere su cliente como una inversión y utilice bien los canales de distribución
Authors: Fajardo, William
Guerrero, Henry
Pedagogic Asesor: León Cáceres, Luis Miguel
Peralta, Gustavo
Adecuación pedagógica
Pérez Caminos, Stella Maris
Losada Páramo, Clemencia
Issue Date: 1990
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Pequeña y mediana empresa : mercadeo;4
Keywords : Mercadeo
Mercados
Comercio
Administración de mercadeo
Abstract: The booklet corresponds to unit 4 of the modular block "Concept and strategic marketing planning" in which the distribution channels are described, the reasons that drive the customer to buy and the behavior of the consumer are studied
Abstract: La cartilla corresponde a la unidad 4 del bloque modular “Concepto y planeación estratégica del mercadeo” en la que se describen los canales de distribución, se estudian los motivos que impulsan al cliente a comprar y el comportamiento del consumidor
URI: https://hdl.handle.net/11404/4821
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mercadeo_unidad4_modulo1_considere_cliente_inversion.PDF8.3 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.