Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4816
Title: Inducción a la mercadotecnia
Authors: Gómez, Gutnar
Peñaranda Latorre, Mario
Issue Date: 1984
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Fundamentos de marketing;1
Keywords : Mercadeo
Mercados
Comercio
Administración de mercadeo
Abstract: Unit 1 of the instructional module "Marketing Fundamentals", contains different definitions of marketing, describes the differences between marketing and sales, evolution of marketing and its basic factors, extension, potential, limitations, purchasing capacity, price, climatic factors, qualitative , social, hobbies, habits and reasons to purchase
Abstract: Unidad 1 del módulo instruccional “Fundamentos de marketing”, contiene diferentes deficiniones de mercadotecnia, describe las diferencias entre mercadotecnia y ventas, evolución de la mercadotecnia y sus factores básicos, extensión, potencialidad, limitaciones, capacidad de compra, precio, factores climáticos, cualitativos, sociales, aficiones, hábitos y motivos de compra
URI: https://hdl.handle.net/11404/4816
Appears in Collections:Cartillas

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