Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4745
Title: Fundamentos básicos de mercadotecnia – el producto
Authors: Céspedes Sáenz, Alberto
Others Colaborators: Gómez, Gutnar
Peñaranda Latorre, Mario
Issue Date: 1984
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Fundamentos de marketing;3
Keywords : Administración de ventas
Mercadeo
Promoción de ventas
Abstract: Unit 3 of the instructional module marketing fundamentals which describes general aspects of the product, its classification, variety of product characteristics, its influence on different classes of business, product planning and development with emphasis on development factors and strategies finally describes the importance of innovating
Abstract: Unidad 3 del módulo instruccional fundamentos de marketing en la que se describen aspectos generales del producto, su clasificación, variedad de caracteristicas del producto, su influencia en las diferentes clases de negocios, planeación y desarrollo del producto con énfasis en los factores y estrategias de desarrollo finalmente se describe la importancia de innovar
URI: https://hdl.handle.net/11404/4745
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