Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4738
Title: Mecanismos de promoción
Authors: Céspedes Sáenz, Alberto
Others Colaborators: Troncoso Bocanegra, Raúl
Issue Date: 1984
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Fundamentos de marketing;6
Keywords : Mercadeo
Comercio
Promoción de ventas
Abstract: Unit 6 of the series Fundamentals of marketing in which a global vision is given of the different activities and commercial strategies that are commonly used in businesses for the commercialization of products and services
Abstract: Unidad 6 de la serie Fundamentos de marketing en la que se da una visión global de las diferentes actividades y estrategias comerciales que comúnmente son utilizadas en negocios para la comercialización de productos y servicios
URI: https://hdl.handle.net/11404/4738
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fundamentos_marketing_mecanismos_promocion.PDF14.67 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.