Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4721
Title: Dirección de ventas. Planes de ventas
Authors: Vanegas G., Bernardo
Others Colaborators: Peñaranda, Mario
Gómez, Gutnar
Issue Date: 1984
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Dirección de ventas. Planes de ventas
Keywords : Mercadeo
Ventas
Administración de ventas
Técnicas de ventas
Abstract: The document compiles three units of the series "Sales Management. Sales plans "in which the characteristics of the pricing and its stages are determined, the fundamentals of sales management, sales diagnosis and general guidelines for the establishment of sales programs, zones and sales quotas are described and described. all essential aspects related to the seller's remuneration are treated
Abstract: El documento compila tres unidades de la serie “Dirección de ventas. Planes de ventas“ en las que se determinan las características de la fijación de precios y sus etapas, se describen los fundamentos de la dirección de ventas, diagnostico de ventas y lineamientos generales para el establecimiento de programas de ventas, zonas y cuotas de ventas y se tratan todos los aspectos esenciales relacionados con la retribución del vendedor
URI: https://hdl.handle.net/11404/4721
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
direccion_ventas.pdf14.83 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.