Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4720
Title: Dinámica comercial : publicidad
Authors: Fernandes C., Luis Felipe
Issue Date: 1975
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Especialización mercadotecnia
Keywords : Publicidad
Relaciones publicas
Mercadeo
Abstract: In the booklet the concept of advertising is described, historical data is recovered, the relationship of advertising with costs and its social effects, the concept of public relations is defined, step for the planning of an advertising campaign, means of advertising, how to promote sales and evaluation of advertising in relation to the profits received
Abstract: En la cartilla se describe el concepto de publicidad, se recuperan datos históricos, la relación de la publicidad con los costos y sus efectos sociales, se define el concepto de relaciones públicas, paso para la planeación de una campaña publicitaria, se describen los medios de publicidad, como promocionar las ventas y evaluación de la publicidad con relación a las utilidades recibidas
URI: https://hdl.handle.net/11404/4720
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dinamica_comercial _publicidad.pdf15.82 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.