Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4671
Title: Métodos empleados en la recolección de información
Authors: Vargas M., Héctor J.
Others Colaborators: Gómez, Gutnar
Peñaranda, Mario
metadata.dc.contributor.corpauthor: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Issue Date: 1984
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Técnico administrativo. Investigación de mercados. Investigación mercadologica; 3
Keywords : Comercio
Análisis de mercadeo
Mercados
Abstract: The document corresponds to the third unit of the instructional module marketing research in which a summary is made of the different methods used in the collection of information and the advantages and disadvantages of each of them are described
Abstract: El documento corresponde a la tercera unidad del módulo instruccional investigación de mercadología en la que se hace un resumen de los diferentes métodos empleados en la recolección de la información y se describen las ventajas y desventajas de cada uno de ellos
URI: https://hdl.handle.net/11404/4671
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
metodos_empleados_recoleccion_informacion.pdf8.45 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.