Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4590
Title: Mercadeo agropecuario : Individualización de la producción
Issue Date: 1990
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Capacitación empresarial campesina. Mercadeo agropecuario; 3
Keywords : Administración agrícola
Agricultura – Aspectos económicos
Mercadeo de productos agrícolas
Abstract: Primer 3 of the "agricultural marketing" module of the series "peasant entrepreneurial training" that describes how to select crops, use of machinery and trades, purchase of inputs, and labor planning, collection and sale of products
Abstract: Cartilla 3 del módulo “mercadeo agropecuario” de la serie “capacitación empresarial campesina” que describe como seleccionar cultivos, utilización de maquinarias y oficios, compra de insumos, y planificación de mano de obra, recolección y venta de productos
URI: https://hdl.handle.net/11404/4590
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n_03_individualizacion_produccion_mercadeo_agro.PDF1.97 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.