Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4588
Title: Mercadeo agropecuario : oferta y demanda
metadata.dc.contributor.corpauthor: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Issue Date: 1990
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Capacitación empresarial campesina. Mercadeo agropecuario; 2
Keywords : Mercadeo de productos agrícolas
Administración agrícola
Agricultura – Aspectos económicos
Abstract: Primer 2 of the supply and demand module of the series "peasant entrepreneurial training" that describes the concepts of supply, demand, substitute products, how supply and demand influence the price of products and production and sale of products
Abstract: Cartilla 2 del módulo oferta y demanda de la serie “capacitación empresarial campesina” que describe los conceptos de oferta, demanda, productos sustitutivos, como influye la oferta y la demanda en el precio de los productos y producción y venta de productos
URI: https://hdl.handle.net/11404/4588
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
no_02_oferta_demanda_mercadeo_agro.PDF1.93 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.