Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4586
Title: Investigación de mercadeo
metadata.dc.contributor.corpauthor: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Issue Date: 1990
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Capacitación empresarial campesina. Mercadeo agropecuario; 1
Keywords : Frutas -- Mercadeo
Hortalizas -- Comercialización
Mercadeo de productos agrícolas
Comercio agrícola
Abstract: Primer that describes different marketing practices to guide the farmer on product sales practices, types of markets, types of products, types of packaging, product transport, storage, product preservation, information centers that can guide marketing practices and how to establish production and marketing expenses
Abstract: Cartilla que describe diferentes prácticas de mercadeo para orientar al agricultor sobre prácticas de venta de productos, tipos de mercados, tipos de productos, tipos de empaques, transporte de productos, almacenamiento, conservación de productos, centros de información que pueden orientar las prácticas de mercadeo y como establecer gastos de producción y mercadeo
URI: https://hdl.handle.net/11404/4586
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
no_01_investigacion_mercadeo_mercadeo_agro.PDF2.72 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.