Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4298
Title: Asesoría a la pequeña empresa (Unidad para gerentes): precio
Authors: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Issue Date: 1981
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Asesoría integral a la pequeña y mediana empresa. Planeación de mercadeo. Mercadeo; 5
Keywords : Análisis de Mercadeo
Comercio
Control de precios
Política de precios
Abstract: The document describes the concept of price and methods for determining prices in the products it produces in order to achieve market penetration with the desired profitability.
Abstract: El documento describe el concepto de precio y métodos para la determinación de los precios en los productos que elabora para poder lograr una penetración al mercado con la rentabilidad deseada.
URI: https://hdl.handle.net/11404/4298
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
precio.PDF1.12 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons