Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4213
Title: Unidades de mercadotecnia. Unidades 1- 28
Authors: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Issue Date: 1977
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Unidades de mercadotecnia
Keywords : Mercadeo
Análisis de mercadeo
Comercio
Técnicas de ventas
Abstract: Compiled from units 1 to 28 of the marketing course in which the following topics are described: commercial legislation, commercialization, commercial and retail techniques, distribution channels, sales analysis, shopping calculations, cooperatives, market research and marketing.
Abstract: Compilado de las unidades 1 a la 28 del curso de mercadotecnia en la que se describen las siguientes temáticas: legislación comercial, comercialización, técnicas comerciales minoristas y mayoristas, canales de distribución, análisis de ventas, cálculos de compras, cooperativismo, investigación de mercados y mercadotecnia.
URI: https://hdl.handle.net/11404/4213
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
unidades_mercadotecnia.pdf14.58 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons