Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4134
Title: El proceso de mercadeo
Authors: Solano Orlando
Issue Date: 1986
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Senafad. Capacitación para la participación campesina; 8
Keywords : Administración agrícola
Desarrollo económico
Desarrollo rural - Enseñanza
Mercadeo de productos agrícolas
Abstract: It describes the processes developed for the commercialization of products, their production and commercialization, as well as the concepts of marketing processes, intermediary, margins of marketing, marketing costs and gain of the intermediary
Abstract: Se describen los procesos desarrollados para la comercialización de productos, su producción y comercialización, así como los conceptos de procesos de mercadeo, intermediario, margen de mercadeo, costos de mercadeo y ganancia del intermediario
URI: https://hdl.handle.net/11404/4134
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
no_08_proceso_mercadeo.pdf3.55 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons