Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4055
Title: Cómo fijar el precio al producto
Authors: Ramírez P., Carlos Jaime
Issue Date: 1988
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Senafad. Administración de pequeñas empresas; 10c
Keywords : Microempresas - Administración
Control de precios
Mercadeo
Análisis de mercadeo
Abstract: The book describes the importance of setting a sales price to the product, economic benefits, profitability analysis, profit margin and break-even of the products with the price set
Abstract: En la cartilla se describe la importancia de fijar un precio de venta al producto, beneficios económicos, análisis de utilidad, margen de ganancia y punto de equilibrio de los productos con el precio fijado
URI: https://hdl.handle.net/11404/4055
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
no_10c_como_fijar_precio_producto.pdf2.23 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons