Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4053
Title: Venda más gane más : venta externa
Authors: Diaz H., Jorge Alberto
Issue Date: 1988
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Senafad. Administración de pequeñas empresas; 8M
Keywords : Microempresas - Administración
Comercio minorista
Técnicas de ventas
Mercadeo
Comportamiento del consumidor
Abstract: The book deals with the subject of external sales and its three phases (pre-sale or preparatory phase, sale or action phase and physical contact and post-sale or reinforcement phase and subsequent action)
Abstract: En la cartilla se trata el tema de las ventas externas y sus tres fases (preventa o fase preparatoria, venta o fase de acción y contacto físico y postventa o fase de refuerzo y acción posterior)
URI: https://hdl.handle.net/11404/4053
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
no_8m_venda_mas_gane_mas_venta_externa.PDF3.08 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons