Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4052
Title: Venda más gane más
Authors: Diaz H., Jorge Alberto
Issue Date: 1988
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Senafad. Administración de pequeñas empresas; 7M
Keywords : Microempresas - Administración
Comercio minorista
Técnicas de ventas
Mercadeo
Comportamiento del consumidor
Abstract: The book deals with the technique of selling in store in 3 sections. The first one clarifies and shows the pre-sale activities in the workshop before opening it to the public. The second part deals with the phase of action and physical contact with the tools necessary for customer care and in the third part corresponds to the post-sale phase in which techniques are described for customer capture
Abstract: En la cartilla se trata el tema de las técnicas de venta en almacén en 3 secciones. En la primera se aclaran y se muestran las actividades de preventa en el taller antes de abrirlo al público. En la segunda parte se trata la fase de acción y contacto físico con las herramientas necesarias para la atención del cliente y en la tercera parte corresponde a la fase de postventa en la que se describen técnicas de captación de clientes
URI: https://hdl.handle.net/11404/4052
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
no_7m_venda_mas_gane_mas_venta_externa.PDF1.94 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons