Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/3904
Title: Investigación de mercadología
Authors: Vargas, Héctor J.
Castro Royeti, Jorge
Issue Date: 1984
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Técnico administrativo. Investigación de mercados. Investigación mercadológica
Keywords : Comercio
Análisis de mercadeo
Mercados
Economía
Abstract: The document contains the units of the Marketing Research course. Retrieves necessary guidelines for the development of a market research such as: questionnaires, interviews, methods of information collection, theoretical statistical tools, information analysis, research stages, statistical research and tools for statistical analysis of variables, averages, measures Of Central Trend, scatter statisticians and statistical tables
Abstract: El documento contiene las unidades del curso de Investigación de mercadología. Recupera pautas necesarias para el desarrollo de una investigación de mercados como: cuestionarios, entrevistas, métodos de recolecta de información, herramientas teóricas estadísticas, análisis de información, etapas de la investigación, investigación estadística y herramientas para análisis estadístico como variables, promedios, medidas de tendencia central, estadígrafos de dispersión y cuadros estadísticos
URI: https://hdl.handle.net/11404/3904
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
investigacion_mercadologica.pdf35.81 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons