Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/3885
Title: Fundamentos básicos de mercadotecnia – el mercado
Authors: Céspedes Sáenz, Alberto
Issue Date: 1984
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Técnico administrativo. Fundamentos de marketing
Keywords : Mercadeo
Consumidores
Mercados
Comercio
Abstract: Second chapter of the marketing fundamentals that explain the impact of demography, income and cultural and social interests on consumer behavior, consumer markets and product demand
Abstract: Segundo capítulo de los fundamentos de mercadotecnia donde se explican las incidencias de la demografía, los ingresos y los aspectos culturales y sociales en el comportamiento del consumidor, mercados de consumo e industrial y demanda de productos
URI: https://hdl.handle.net/11404/3885
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fundamentos_basicos_mercadotecnia_mercado.PDF4.51 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons