Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/2345
Title: Atención y servicio al cliente con nuevas tecnologías de información y comunicación
Authors: Viña Asis, Alejandra
Issue Date: 2005
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Keywords : Mercadeo
Medios de comunicación de masas-innovaciones tecnológicas
Servicio al cliente
Abstract: Investigative document that explains the concepts of communication, quality in service and customer service, provides customer service techniques and teaches to use tools such as telephone, internet, email and instant messaging.
Abstract: Documento investigativo que explica los conceptos de comunicación, calidad en el servicio y atención al cliente, proporciona técnicas de servicio al cliente y enseña a utilizar herramientas como el teléfono, internet, correo electrónico y mensajería instantánea.
URI: https://hdl.handle.net/11404/2345
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
atencion_y_servicio_al_cliente_con_nuevas_tecnologias_de_informacion_y_comunicacion.PDF9.91 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons