Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/2300
Title: Control en las áreas de personal y mercadotecnia
Authors: Arias Betancourt, Nelly
Castro Castro, Héctor
Álvarez García, José
Issue Date: 1978
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Planeación, programación y control; 10
Keywords : Administración de empresas
Planificación estratégica
Administración de personal
Administración de mercadeo
Abstract: Unit 10 of the series planning, programming and control in which it explains how control is carried out in the areas of personnel and marketing and what are its characteristics and purposes
Abstract: Unidad 10 de la serie planeación, programación y control en la que se explica cómo se realiza el control en las áreas de personal y mercadotecnia y cuáles son sus características y finalidades
URI: https://hdl.handle.net/11404/2300
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
unidad_10_control_en_las_areas_de_personal_y_mercadotecnia.PDF5.09 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons