Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/1455
Title: El proceso de mercadeo
Authors: Solano, Orlando
Issue Date: 1990
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Capacitación para la organización y participación comunitaria; 8
Keywords : Mercado
Mercadeo de productos agrícolas
Comercio agrícola
Participación comunitaria
Desarrollo económico
Abstract: This document explains the marketing process, intermediation processes, highlights the social participation of the small rural producer in the production of goods, marketing of products, markets, costs, profits and the roles and importance of intermediaries
Abstract: Este documento explica el proceso de mercadeo, los procesos de intermediación, resalta la participación social del pequeño productor rural en la producción de bienes, comercialización de productos, mercados, costos, ganancias y las funciones e importancia de los intermediarios
URI: https://hdl.handle.net/11404/1455
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vol8_proceso_mercadeo_op.pdf3.05 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons