Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/1327
Title: Clasificación de los mercados
Authors: Gonzalez, Alberto
Others Colaborators: Gómez, Gutnar
Peñaranda, Mario
Issue Date: 1984
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Técnico administrativo. Comercio y servicios. Fundamentos de marketing; 9
Keywords : Mercadeo
Comercio
Mercados
Abstract: The present unit tries to clarify from the technical point of view what it is that characterizes a market taking into account the factors that in the intervene from the point of view of the buyers and the sellers and to give the correct name to each of them according to the modality
Abstract: La presente unidad pretende aclarar desde el punto de vista técnico que es lo que caracteriza un mercado teniendo en cuenta los factores que en el intervienen desde el punto de vista de los compradores y los vendedores y dar el nombre correcto a cada uno de ellos según la modalidad
URI: https://hdl.handle.net/11404/1327
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
clasificacion_mercados.PDF1.61 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons