Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/1168
Title: Clientes, competencias y precios
Authors: Asproin ltda
Issue Date: 1986
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Administración de cooperativas de tenderos. Mercadeo. Ventas. Unidad 1
Keywords : Mercadeo
Administración de empresas
Análisis de mercadeo
Comportamiento del consumidor
Discriminación de precios
Abstract: This document explains the topics of sales in stores focused on: characterization of customers, identification and analysis of competition and pricing to expand sales and positioning in the market.
Abstract: En este documento se explican los temas concernientes a las ventas en tiendas enfocado a: la caracterización de los clientes, identificación y análisis de la competencia y determinación de precios para ampliar las ventas y posicionamiento en el mercado.
URI: https://hdl.handle.net/11404/1168
Appears in Collections:Cartillas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
clientes_precios.pdf7.18 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons