Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/6354
Title: Curso básico de gerencia para pequeñas empresas
Authors: Gómez Cadavid, Francisco Javier
Issue Date: 1996
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje. SENA
Keywords : Administración del conocimiento
Aprendizaje organizacional
Planificación estratégica
Abstract: This book contains tools that allow you to assess the situation of the company or business, explains how to prepare F.O.D.A analysis, consumer analysis, competition analysis, decision trees, questionnaire, among others. The book also develops the concepts of management, fixed costs and variable costs, cash flow and strategy.
Abstract: Este libro contiene herramientas que permiten evaluar la situación de la empresa o negocio, explica cómo elaborar análisis F.O.D.A, análisis del consumidor, análisis de la competencia, arbol decisional, cuestionario, entre otras. El libro también desarrolla los conceptos de gerencia, costos fijos y costos variables, flujo de caja y estrategia.
URI: https://hdl.handle.net/11404/6354
ISBN: 9581500081
Appears in Collections:Libros

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
curso_basico_gerencia_pequena_empresa.pdf25.12 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons