Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/5136
Title: Matemáticas en contexto
Authors: Borja Montaña, Diego Fernando
Rivera Bolívar, Edwin Johan
Morales Molina, Carlos Alberto
Hernández Alzate, Oscar Andrés
Restrepo Hurtado, Guillermo León
Penagos Aguilar, Edgart Henry
Latorre Rojas, Nelson
Isaza Ossa, Paula Milena
Botero Tabares, Hugo Román
Castaño Estrada, Pablo
Piedrahita, Luis Felipe
Ardila Caro, Gustavo Adolfo
Villamizar, Julio Armando
Espitia, Héctor Eduardo
Becerra, Sandra Lucia
Díaz, Ginna Paola
Pinzón Hernández, Diana Carolina
Hernández Figueroa, Deissy
Barrera Hurtado, Óscar
Sarmiento Cruz, Germán Leonel
García Castañeda, Alexi Geovanny
Cuadro Benavides, Lucelly
Botía, Carmen Ruth
Palacios Palacios, María Fernanda
Acevedo Jiménez, Adriana Constanza
Solano Suárez, Eliana Alexandra
Hernández Sanabria, Lubin
Rojas Zárate, Diana
Hernández Cubillos, Guillermo Alejandro
Mendoza Tarazona, Soraya
Cubillos Sierra, Bertha Inés
Redondo Bracho, Ronald
Cabrera Leiva, Edison
Castellanos Hernández, Carlos Javier
ulla Cruz, Nicolás
Ayala Sánchez, Leidy Carolina
Contreras Beltrán, Jasbleidy
Rodríguez Polania, Yenny Lorena
Flórez Rocha, María Eugenia
Salazar Cedeño, Gustavo
Melgarejo Castañeda, Johneder
Díaz Gutiérrez, Lina Paola
Castañez Leyva, Lina Carolina
Bulla Cruz, Nicolás
Díaz Gutiérrez, Lina Paola
Ayala Sánchez, Leidy Carolina
Castañez Leyva, Lina Carolina
Issue Date: 2017
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Keywords : Matemáticas -- Estudio y enseñanza
Matemáticas -- Problemas, ejercicios, etc.
Abstract: The book compiles the didactic strategies derived from the complementary training program by the technical instructors of the regional media of the country, describes the way in which mathematical knowledge is incorporated in the fields of different areas of work training based on theories didactic and pedagogical reflections of instructors.
Abstract: El libro compila estrategias didácticas derivadas del programa de formación complementario escritas por instructores técnicos de diferentes regionales del país, describe la forma en que se incorpora el conocimiento matemático en campos específicos de diferentes áreas de formación laboral basado en las teorías didácticas y reflexiones pedagógicas de instructores.
URI: https://hdl.handle.net/11404/5136
ISBN: 9789582013165
Appears in Collections:Libros

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
matematicas_contexto.pdf8.47 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons