Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4492
Title: Informe de resultados fase diagnóstica. Centro de Tecnologías para la Construcción y la Madera
Others Colaborators: Alvarado Hidalgo, Mauricio
Martínez Palacios, Carlos Darío
Pedagogic Asesor: Vanegas Prieto, Carlos Alberto
Moreno Parra, Luz Ángela
Borja, Diego
Arciniegas, Abelardo
Moreno Calderón, María Victoria
Ceballos, Pedro Pablo
Meza Aparicio, Diego Antonio
Rojas Navarrete, Fabiám Eduardo
Martínez Triana, Cesar Rodrigo
Piratova, Diego
Córdoba, María Eugenia
Simbaqueba Vargas, Juan
Martínez, Carlos David
Jiménez, Libia Giovanna
Duarte Duarte, Cecilia
Espinel Bernal, Edith Nancy
Barreto, Ana
Toro Melo, María Yaneth
Rodríguez, Gustavo
Bermúdez, José Martín
Escobar, Julie Pauline
López Urrea, Marcela
Espinosa, Emiro Antonio
Ramón, Sandra Yamile
Pinto, Claudia Patricia
Ramírez, Alba Lucía
Quisoboni Gacharna, Elsa
Pombo, José De
Ramírez, Daniel Alfonso
Urrego, Henry Francisco
Del Pilar Hoyos, Irma Victoria
Arias Serrano, Oscar Alirio
Cerón Crespo, Clemencia
Pacheco Higuera, Rosalba
Márquez, Eva
Rosero, Elsa
Garavito, Viviana
Caro, Carlos
Melo Rodríguez, Ricardo
Issue Date: 2016
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: QAP. Programa de acompañamiento pedagógico para la cualificación de instructores SENA
Keywords : Pedagogía
Capacitación docente
Formación profesional de maestros
Planificación educativa
Desarrollo educativo
Abstract: Report on the results of the diagnostic phase applicable to instructors of the (Centro de Tecnologías para la Construcción y la Madera) of the regional Capital District, which describes the pedagogical accompaniment program, methodology used in the diagnosis, instruments used, data collection and triangulation techniques, analysis and organization of the results (hetero-Auto-codiagnostic), estimation of training needs in pedagogical competences for structuring training plans for trainers and recommendations applicable to the training center
Abstract: Informe de resultados de la fase diagnóstica aplicable a instructores del Centro de Tecnologías para la Construcción y la Madera de la regional Distrito Capital que describe el programa de acompañamiento pedagógico, metodología empleada en el diagnóstico, instrumentos empleados, técnicas de recolección y triangulación de información, análisis y organización de los resultados (hetero-Auto-codiagnostico), estimación de necesidades de formación en competencias pedagógica para estructuración de planes de capacitación para formadores y recomendaciones aplicables al centro de formación
URI: https://hdl.handle.net/11404/4492
Appears in Collections:Informes técnicos

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
centro_madera.pdf1.28 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.