Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/3687
Title: Orientaciones generales para el proceso curricular de la formación profesional integral basado en competencias laborales
Authors: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Issue Date: 2000
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Keywords : Rendimiento laboral
Planificación curricular
Formación profesional
Abstract: "The document explains the four (4) phases of the curricular process, namely: elaboration of the units of labor competency, design of curricular structures, development and administration of the curriculum. It is aimed at the teaching teams of vocational training centers and instructors in general. "
Abstract: “El documento explica las cuatro (4) fases del proceso curricular a saber: elaboración de las unidades de competencia laboral, diseño de estructuras curriculares, desarrollo y administración del currículo. Está dirigido a los equipos pedagógicos de los centros de formación profesional y a los instructores en general.”
URI: https://hdl.handle.net/11404/3687
Appears in Collections:Manuales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
orientaciones_curricular_form_prof_integral.pdf5.4 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons