Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/2122
Title: Caracterización del mercadeo en Colombia. Versión 2
Authors: Mesa sectorial de mercadeo. CORPODHES
Others Colaborators: Jiménez Valbuena, Camilo
Issue Date: 2006
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Keywords : Análisis de mercadeo
Sector industrial
Planificación empresarial
Administración industrial
Abstract: This document presents a current and future vision on the marketing sector in Colombia, in labor market and organizational aspects, technological and economic development and educational offer
Abstract: Este documento presenta una visión actual y futura sobre el sector del mercadeo en Colombia, en aspectos del mercado laboral y organizacional, desarrollo tecnológico y económico y oferta educativa
URI: https://hdl.handle.net/11404/2122
ISBN: 9581501371
Appears in Collections:Investigaciones sectoriales (Estudios por sectores)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3038.pdf42.89 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons