Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/1043
Title: Estrategia de marketing
Authors: Jany Castro, José Nicolas
Pedagogic Asesor: Gaitán Cabezas, Roberto
Restrepo Agudelo, León Darío
Issue Date: 1996
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Proyecto de modernización de la gerencia de las Pymes
Keywords : Administración de empresas
Administración industrial--Toma de decisiones
Administración de mercadeo
Abstract: This document explains that it is the operational strategy, which is derived from the policies adopted by the management and that must be established in all companies for its operation and development
Abstract: Este documento explica que es la estrategia operativa, que se deriva de las políticas adoptadas por la dirección y que se debe establecer en todas las empresas para su funcionamiento y desarrollo
URI: https://hdl.handle.net/11404/1043
Appears in Collections:Libros

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
estrategia_marketing.pdf117.15 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons