Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/6446
Title: Merchandiding e impulsión de ventas
Authors: Sastoque, Fernando
Gómez, Jairo
Issue Date: 1990
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: Planes y programas de formación profesional
Keywords : Planificación educativa
Administración educativa
Ventas -- Enseñanza
Abstract: The plans and programs for the modular block of “Merchandiding and sales drive” are described, the work study, profiles and contents corresponding to the instructional modules as well as time intensity, tasks and knowledge are presented.
Abstract: Se describen los planes y programas para el bloque modular de “Merchandiding e impulsión de ventas”, se presenta el estudio de trabajo, perfiles y contenidos correspondientes a los módulos instruccionales así como intensidad horaria, tareas y conocimientos.
URI: https://hdl.handle.net/11404/6446
Appears in Collections:Material de divulgación

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
planes_programas_formacion_ventas_mershandising.PDF4.3 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons