Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4795
Title: Guía metodológica para promoción, establecimiento y consolidación de empresas asociativas
Authors: Ramírez, Carlos Jaime
Pedagogic Asesor: Chaves Navia, Jairo Luis
Leiva Cobos, Luis Carlos
Issue Date: 1990
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Keywords : Cooperativas
Asociaciones
Administración de empresas
Asociaciones empresariales
Abstract: Methodological guide that allows to evaluate the process and status of an associative company through self-diagnosis and correction of failures based on a plan with medium and short-term goals. The manual describes the itinerary that should be followed from the first contact with the working group until the company achieves economic, productive and functional solidity as an associative group
Abstract: Guía metodológica que permite evaluar el proceso y estado de una empresa asociativa mediante el autodiagnóstico y corrección de fallas a partir de un plan con metas a corto mediano y largo plazo. El manual describe el itinerario que conviene seguir desde el primer contacto con el grupo de trabajo hasta que la empresa alcanza solidez económica, productiva y funcional como grupo asociativo
URI: https://hdl.handle.net/11404/4795
Appears in Collections:Manuales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
guia_metodologica_promocion_establecimient_consolidacion_empresas_asociativas.pdf25.07 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.