Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4503
Title: Informe de resultados fase diagnóstica. Regional Distrito Capital
Others Colaborators: Alvarado Hidalgo, Mauricio
Martínez Palacios, Carlos Darío
Pedagogic Asesor: Vanegas Prieto, Carlos Alberto
Moreno Parra, Luz Ángela
Borja, Diego
Arciniegas, Abelardo
Moreno Calderón, María Victoria
Ceballos, Pedro Pablo
Meza Aparicio, Diego Antonio
Rojas Navarrete, Fabiám Eduardo
Martínez Triana, Cesar Rodrigo
Piratova, Diego
Córdoba, María Eugenia
Simbaqueba Vargas, Juan
Martínez, Carlos David
Jiménez, Libia Giovanna
Duarte Duarte, Cecilia
Espinel Bernal, Edith Nancy
Barreto, Ana
Toro Melo, María Yaneth
Rodríguez, Gustavo
Bermúdez, José Martín
Escobar, Julie Pauline
López Urrea, Marcela
Espinosa, Emiro Antonio
Ramón, Sandra Yamile
Pinto, Claudia Patricia
Ramírez, Alba Lucía
Quisoboni Gacharna, Elsa
Pombo, José De
Ramírez, Daniel Alfonso
Urrego, Henry Francisco
Del Pilar Hoyos, Irma Victoria
Arias Serrano, Oscar Alirio
Cerón Crespo, Clemencia
Pacheco Higuera, Rosalba
Márquez, Eva
Rosero, Elsa
Garavito, Viviana
Caro, Carlos
Melo Rodríguez, Ricardo
metadata.dc.contributor.corpauthor: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Issue Date: 2016
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: QAP. Programa de acompañamiento pedagógico para la cualificación de instructores SENA
Keywords : Pedagogía
Capacitación docente
Formación profesional de maestros
Planificación educativa
Desarrollo educativo
Abstract: Results report applicable to (Distrito Capital) regional instructors that describes the pedagogical accompaniment program applicable to the regional training centers, the methodology used in the diagnosis, instruments used, data collection and triangulation techniques, analysis and organization of the results (hetero-Auto-codiagnostic), estimation of training needs in pedagogical skills for structuring training plans for trainers and recommendations applicable to the regional
Abstract: Informe de resultados aplicable a instructores de la regional Distrito Capital que describe el programa de acompañamiento pedagógico aplicable a los centros de formación de la regional, metodología empleada en el diagnóstico, instrumentos empleados, técnicas de recolección y triangulación de información, análisis y organización de los resultados (hetero-Auto-codiagnostico), estimación de necesidades de formación en competencias pedagógica para estructuración de planes de capacitación para formadores y recomendaciones aplicables a la regional
URI: https://hdl.handle.net/11404/4503
Appears in Collections:Informes técnicos

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
informe_regional_distrito_capital.pdf2.16 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.