Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4456
Title: Informe fase diagnóstica. Regional Córdoba
Others Colaborators: Alvarado Hidalgo, Mauricio
Martínez Palacios, Carlos Darío
Pedagogic Asesor: Vanegas Prieto, Carlos Alberto
Fuentes Ruiz, Andrés Ricardo
Segura Castro, Eliana Paola
Sánchez Soto, Yoleida
Oviedo Gómez, Miguel Alfonso
Duarte Duarte, Cecilia
Espinosa, Emiro Antonio
Issue Date: 2016
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: QAP. Programa de acompañamiento pedagógico para la cualificación de instructores SENA
Keywords : Pedagogía
Capacitación docente
Formación profesional de maestros
Planificación educativa
Desarrollo educativo
Abstract: Report of results applicable to instructors of the Córdoba region that describes the pedagogical accompaniment program applicable to the training centers of the region, methodology used in the diagnosis, instruments used, collection techniques and triangulation of information, analysis and organization of the results (hetero-Auto-codiagnostic), estimation of training needs in pedagogical skills for structuring training plans for trainers and recommendations applicable to the regional
Abstract: Informe de resultados aplicable a instructores de la regional Córdoba que describe el programa de acompañamiento pedagógico aplicable a los centros de formación de la regional, metodología empleada en el diagnóstico, instrumentos empleados, técnicas de recolección y triangulación de información, análisis y organización de los resultados (hetero-Auto-codiagnostico), estimación de necesidades de formación en competencias pedagógica para estructuración de planes de capacitación para formadores y recomendaciones aplicables a la regional
URI: https://hdl.handle.net/11404/4456
Appears in Collections:Informes técnicos

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
informe_regional_cordoba.pdf1.52 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.