Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11404/4449
Title: Informe de resultados. Fase diagnóstica. Regional Caquetá. Centro Tecnológico de la Amazonía
Others Colaborators: Castro Uribe, José Darío
Martínez Palacios, Carlos Darío
Pedagogic Asesor: Vanegas Prieto, Carlos Alberto
Valenzuela medina, Yolanda
Galvis quintero, Germán Roberto
Almario Rojas, Beatriz
Issue Date: 2017
Publisher: Servicio Nacional de Aprendizaje (SENA)
Series/Report no.: QAP. Programa de acompañamiento pedagógico para la cualificación de instructores SENA
Keywords : Pedagogía
Capacitación docente
Formación profesional de maestros
Planificación educativa
Desarrollo educativo
Abstract: Report of results of the diagnostic phase applicable to instructors of the (Centro Tecnológico de la Amazonía) of the Caquetá region that describes the pedagogical accompaniment program, methodology used in the diagnosis, instruments used, collection techniques and triangulation of information, analysis and organization of the results (hetero-Auto-codiagnostic), estimation of training needs in pedagogical competences for structuring training plans for trainers and recommendations applicable to the training center
Abstract: Informe de resultados de la fase diagnóstica aplicable a instructores del Centro Tecnológico de la Amazonía de la regional Caquetá que describe el programa de acompañamiento pedagógico, metodología empleada en el diagnóstico, instrumentos empleados, técnicas de recolección y triangulación de información, análisis y organización de los resultados (hetero-Auto-codiagnostico), estimación de necesidades de formación en competencias pedagógica para estructuración de planes de capacitación para formadores y recomendaciones aplicables al centro de formación
URI: https://hdl.handle.net/11404/4449
Appears in Collections:Informes técnicos

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
informe_caqueta.pdf2.8 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.